Mozgásban

MÁV, Miskolc-Budapest


9 komment

Címkék: absztrakt tárgy

A bejegyzés trackback címe:

https://laci.blog.hu/api/trackback/id/tr11313772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kacc 2009.08.16. 23:34:41

hohooo, megint gorgeteses josag!!! :)

gabooo 2009.08.16. 23:42:10

pont ez akartam irni csak játszottam a görgővel ugy lemaradtam :D

Kindzsa 2009.08.17. 10:50:48

akkor ez nem csak nekem haluz :DD

gabooo 2009.08.18. 09:37:03

mi az a haluz???? :D

jéel · http://laci.blog.hu 2009.08.18. 09:48:35

Asszem, a "haluz" kimondottan szlovákiai magyar sajátosság. Eredetileg szlovák (vagy cseh?) szó, faágat vagy gallyat jelent. Aztán a szlengben átvette a "hallucináció" jelentését, a mai nyelvhasználatban pedig olyan elképesztő, agyament, irreális dolgot takar, ami szinte csak egy drogos trip alkalmával tűnik valószerűnek.

Ez persze csak az én definícióm, utána kellene olvasni okos helyeken. Kérdezd meg a bátyádat, ismeri-e a haluzt, érdekelne.
Juhász László Laci Géppel a nyakban Fotó Photo jéel


süti beállítások módosítása