Négy görög kutya

Nem tehetek ellene, vissza kell még térnem pár fotó erejéig a görögországi utunkhoz. A hellén ebek annyira hozátartoznak a görög szigetvilág mindennapjaihoz, annyira jellemző a jelenlétük, hogy legalább négyet mutatnom kell belőlük.

Katt a képekre!




6 komment

Címkék: utca görögország állat természet tenger d80

A bejegyzés trackback címe:

https://laci.blog.hu/api/trackback/id/tr50860291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zselex · http://zsele.blog.hu/ 2009.01.06. 11:35:57

a jobb felső hihetetlen! olyan mint valami festmény, nem is tudom milyen stílusban! baromi jó! szerintem ez az egyik legjobb fotód a blogon.

charlie027 2009.01.06. 13:25:28

Engem bal felső hangulata fogott meg, nem vitatkozva a jobb felső fentebbi dícséretével. Gyenge poén, de - egyik se kutya... bocs ;)

charlie027 2009.01.06. 13:35:03

(nem akartam névtelenül komnetelni, kijavítottam az adatlapot) Engem bal felső hangulata fogott meg, nem vitatkozva a jobb felső fentebbi dícséretével. Gyenge poén, de - egyik se kutya... bocs ;)

májkylaci 2009.01.07. 11:36:00

a jobb felsőben talán egy csipet neo Hieronymus Bosch lelhető fel...szerintem!
asszem amúgy nálam is az a nyerő...hihetetlen szép plasztikus és pregnánsan lehellet könnyű...ez nem műszakértés, hanem ien lilán tuom csak elmondani...oszt erre varrjá gombot...szóval resp!

májkylaci 2009.01.07. 11:37:58

mindenképp oan finom lacpacosan szürreális...na ezt a szót kerestem...hihi :)

jéel · http://laci.blog.hu 2009.01.07. 12:30:29

Köszönöm. A kommenteket is, meg azt is, hogy egyáltalán regisztráltatok. A bloghu próbálja megnehezíteni a dolgotokat, de ti nem hagyjátok magatokat. Szóval tiétek a riszpekt.
(Na jó, nekem is a jobb felső a kedvencem...)
Juhász László Laci Géppel a nyakban Fotó Photo jéel


süti beállítások módosítása