Nem vénember

Nem tudom, hogy Józsi bácsi-e vagy Feri, mert magáról nem mondott semmit. Sokat és szeretettel beszélt viszont az állatairól. Ez a gútai férfi a gondozója a kecskének, "akiről" már volt szó. Vagyis kép.


4 komment

Címkék: photoshop emberek öreg portré gúta d80

A bejegyzés trackback címe:

https://laci.blog.hu/api/trackback/id/tr49471579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EncorePhoto 2008.05.18. 19:32:51

ez nagyon meg lett lóve! a pillanat és a rá fordított törődés aszem meghozta a gyümölcsöt!!!
csak az a kérdés melyik oldarra öntsék? :)
na viccet félretéve: remek fotó!
grat!

Tenth 2008.05.20. 10:46:42

Nagyon örülők, hogy rám találtál, mert így láthattam ezt a képet tetszik, olyan dragonos az ellopott pillanat.

hogolyo 2008.06.11. 23:41:03

sosem gondoltam volna, hogy látsz arcokat is. tudtam, hogy látod az érzéseket, tudtam, hogy látod a világ láthatatlan részét, de nem tudtam, hogy látod az arcokat is. Köszönöm.
Juhász László Laci Géppel a nyakban Fotó Photo jéel


süti beállítások módosítása