Hattyúk tava(ly)


5 komment

Címkék: madár pozsony d80 tükörkép

A bejegyzés trackback címe:

https://laci.blog.hu/api/trackback/id/tr81445979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabooo 2008.05.03. 16:31:13

nagyon szépek a színek, egészen képeslapszerű ez a kép (jó értelemben véve) gratulálok hozzá

jéel · http://laci.blog.hu 2008.05.05. 09:02:29

Köszönöm. A fotó amúgy tavaly decemberben (!) készült, és nincs rajta plusz szín. Tényleg elképesztően nyárikék volt az ég a lakótelepünkön.

síntoló 2008.05.10. 13:57:51

a többi hattyú meg hova lett? leretusáltatta őket a sztálin józsi bácsi? szerintem is helyeske képeslap lenne, mondjuk "srdečný pozdrav z petržalky" (benátky szlovenszka)címmel.

jéel · http://laci.blog.hu 2008.05.10. 14:57:23

Hát, ha nagyon akarnám kötni a hattyút a karóhoz, azt mondanám, hogy egy madár meg a tükörképe, az már kettő... De igazság szerint csak szózsonglőrködni akartam a cimmel - belátom, egy kicsit erőltetett lett...

síntoló 2008.05.10. 16:24:38

szerintem nem erőltetett a cím. viszont a hattyútükörképet meg én nem vettem észre az előbb, úgyhogy egyet kell értsek veled hogy egy meg egy az (legtöbbször)kettő.
Juhász László Laci Géppel a nyakban Fotó Photo jéel


süti beállítások módosítása